Current
Archives
Editorial info
Editorial Policies
Editorial Team
Privacy Statement
Best practices guidelines and editorial
Authorities
Submissions
Indexing
Español (España)
English
Register
Login
Current
Archives
Editorial info
Editorial Policies
Editorial Team
Privacy Statement
Best practices guidelines and editorial
Authorities
Submissions
Indexing
Language
Español (España)
English
Search
Register
Login
Vol. 14 No. 26 (2020): Homenaje a Francisco Justo Pérez van-Leenden (Q.E.P.D.) (enero-junio)
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 26 (2020): Homenaje a Francisco Justo Pérez van-Leenden (Q.E.P.D.) (enero-junio)
También disponible versión impresa a cuerpo completo
PDF
Published:
2020-01-05
Perfiles
Francisco Justo Pérez van-Leenden: un sabio sin pretensiones
Gladis Brugés Moreu
8-11
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Editorial
La etnoeducación: intercambio de saberes y experiencias
Emilce Sánchez Castellón
6-7
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Artículos
Lexical development in wayuunaki and spanish languages at The Colombian Guajira in 8-15- and 15-30-months children
Francisco Pérez van-Leenden
12-32
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
An unfinished pioneering project: The Linguistic and Car tographic Database of the Colombian Center for Aboriginal Language Studies, CCELA, 1990s
María Montes Rodríguez
141-163
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Ethnoeducation: educational alternative vs. ethnoeducation: educational approach
Mario Hoyos Benítez
52-75
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Linguistic policy and sociolinguistic vitality of the basque language today: the transmission of the language
Maitena Etxebarria Arostegui
96-109
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Places, languages and times of the collective memory of the kankuamo people
Saray Gutiérrez Montero
126-140
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Ethnoeducation in La Guajira: legislation and claim for humanity
Emilce Sánchez Castellón
33-51
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
The intercultural framework of indigenous -iku teachers practicing Nabusimake Sierra Nevada de Santa Mar ta -SNSM- (Colombia)
Ernell Villa Amaya, Walter Izquierdo , Wilmer Villa Amaya
164-177
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
When the elder brothers decided to learn to read and write
María Trillos Amaya
76-95
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Local and institutional logic in territorial planning
Alexis Carabalí Angola
110-125
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Argumentos
Curso de formación en el método de filosofía para niñ@s
José Gutiérrez
178-182
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Pinceladas regionales
Nasürülia wayuu nakua’ipalu’u jee jütapülia wopo’u jüpüleerua wanülüü
El encierro wayuu desde sus prácticas de vida cotidiana y, el confinamiento que cierra caminos, a causa de los espíritus malignos
Gabriel Iguarán Montiel , Emilce Sánchez Castellón
193-196
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
El Negro Florida: vida, magia y bullerengue
Deivis Ojeda Iguarán
183-192
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
TIKO´U EPINAYUU. A la memoria del profesor Francisco Justo Pérez van-Leenden
Rafael Mercado Epieyuu
197-208
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Reseñas
Concatenación, praxis pedagógica-espacios para la atención a los infantes -La escuela en la Primera infancia-
Juan Niño Restrepo
214-218
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
El Estado del arte y su conexidad vinculante a la investigación100 Pérez van-Leenden, Francisco Justo (2012). Estado del arte o estado de la cuestión.
Alcibíades López Hernández
209-213
PDF (Español (España))
PDF Zenodo (Español (España))
Loading...
For Readers
For Authors
For Librarians
Español (España)
English
Make a Submission
Open Journal Systems
Keywords
Visitantes
uniguajira
indizaciones
redesyadhesiones